Klantenservice
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Bezorgen
Garantie en reparatie
Bestellen
Ruilen en retourneren
4.1 Welke retourmogelijkheden heb ik?
4.2 Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
4.3 Wat zijn de retourvoorwaarden?
4.4 Mag ik een product thuis uitproberen?
4.5 Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
4.6 Halen jullie mijn product thuis op of moet ik deze zelf retourneren?
4.7 Kan ik mijn product in de winkel retourneren?
4.8 Wat als ik mijn product omruil voor een goedkoper of duurder product?
4.9 Ik heb meerdere producten geretourneerd, waarom is er maar eentje terugbetaald?
Betalen
5.1 Op welke manieren kan ik betalen?
5.2 Biedt Gameize Europe achteraf betalen aan?
5.3 Kan ik contant betalen?
5.4 Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
5.5 Waar kan ik mijn factuur vinden?
5.6 Wat is het rekeningnummer van Gameize Europe?
Heb je er voor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL94 BUNQ 2073 2666 73. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.
5.7 Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 14 dagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.